فردیناند: چلسی؟ نه بازی با سیتی و لیورپول مهم تر است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 در اولین بازی خانگی لیگ برتر دیوید مویس با منچستریونایتد، شیاطین سرخ میزبان چلسی هستند و انها در پی کسب دومین پیروزی فصل خود پس از پیروزی شیرین هفته نخست برابر سوانسی هستند.

این در حالی است که ریو فردیناند با رد ادعای اخیر مورینیو که گفته بود قهرمانی یونایتد در فصل گذشته لیگ برتر چشمگیر نبود، رقابت با آبی های لندن را رد کرد و این تیم را جز تیم های رقیب یونایتد ندانست.

فردیناند گفت:"من هیچ وقت نگفته ام که بازی مقابل چلسی را دوست دارم."

"شما با هرقدمی که در اولدترافورد بر می دارید، به یک بازی رو به جلو نگاه می کنید. آنجا یک محل خاص برای بازی کردن است. ما همگی درک می کنیم که بازی کردن در آنجا با وجود تماشاگرانمان باید رو به جلو باشد و سعی می کنیم نمایش خوبی داشته باشیم."

"نمی خواهم بگویم که بازی کردن مقابل یک تیم جدی تر یا لذتش بیشتر است. بازی مقابل منچسترسیتی و لیورپول معمولا یک مقدار مهمتر از سایر بازی ها هستند. احساسی که پس از پیروزی برابر یکی از این دو تیم به شما دست می دهد، جز لحظات برتر هر فصل به حساب می آید."

این در حالی است که رایان گیگز، کسی که در پیروزی شنبه برابر سوانسی بازی کرد، مشتاق است که شروع خوب آنها در لیگ برتر و در اولین فصل حضور مویس ادامه داشته باشد و از قدرتمند تر شدن رقبا در تابستان امسال سخن گفت.

"شما می خواهید که شروع خوبی در ابتدا داشته باشید. این اولین بازی خانگی این فصل است و خوزه مورینیو با چلسی، مسلما شروع خوبی داشته است و ما آنها را دست کم نخواهیم گرفت."

"روی کاغذ شروع بسیار سختی را داریم. شروع خوبی در روز شنبه برابر سوانسی داشتیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:49 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2038
بازدید کل : 30365
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1